De Notulist is opgericht in 2003.
Tijdens mijn loopbaan heb ik als directiesecretaresse en officemanager voor verschillende organisaties gewerkt. Ik heb ervaren dat het organiseren en notuleren van vergaderingen en bijeenkomsten een duidelijke meerwaarde en verdieping geeft aan deze functie. Het specialiseren in het notuleren en het starten van een eigen notulistenbureau is dan ook een voor de hand liggende stap geweest.

Naast het notuleren van vergaderingen werk ik nog altijd als officemanager en directiesecretaresse en ben ik inzetbaar voor incidentele en structurele opdrachten. Met ruim 20 jaar ervaring ben ik in staat directeuren/managers op een flexibele en gedegen manier te ondersteunen. Een ideale oplossing wanneer een medewerker tijdelijk afwezig is of wanneer er een periode met een piekbelasting is.

Wilt u persoonlijk kennis maken? Natuurlijk kan dat. Neem contact met mij op, dan maak ik graag een vrijblijvende afspraak met u.

Giselle van Wegberg

Giselle van Wegberg-Balfoort